Starostwo Powiatowe w Gostyniu poszukuje kandydata na stanowisko kierownika referatu ds. dróg w Wydziale Komunikacji i Dróg. Aplikacje można składać do 25 września 2020 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gostyniu przy ul. Wrocławskiej 256 w biurze nr 20. Kandydat na to stanowisko poszukiwany jest, ponieważ dotychczasowy kierownik Grzegorz Mayer odszedł na emeryturę
Polub nas na fb
Jakie kryteria trzeba spełniać na tym stanowisku?
Od przyszłego pracownika wymaga się m.in. wykształcenia wyższego, znajomości wskazanych ustaw, a także prawa jazdy. Dodatkowym atutem będzie staż pracy w administracji, w zakresie zarządzania drogami, umiejętność kierowania zespołem oraz wykształcenie w kierunku budownictwa - budowa dróg i mostów - czytamy na stronie Starostwa Powiatowego w Gostyniu.
Zadania do wykonania:
Do zadań przyszłego kierownika referatu ds. dróg należeć m.in. będzie nadzorowanie realizacji zadań inwestora robót budowlanych, projektów planów rozwoju sieci drogowej, opracowania projektów planów finansowych budowy, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych. Ponadto będzie także opracowywał budżet referatu, koordynował roboty w pasie drogowym i nadzorował pozostałe zadania z zakresu zarządzania drogami realizowanymi przez pracowników referatu - czytamy w ogłoszeniu.
ZOBACZ TAKŻE
Polub nas na fb
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?