MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Gostyń: Długofalowa strategia promocji miasta

źródło: UM w Gostyniu
Gostyń będzie miał długofalową strategię promocji. Gmina podpisała umowę na opracowanie dokumentu, który określi priorytety realizacji działań promocyjnych do roku 2020. Wykonawcą usługi będzie warszawska firma Brand Nature Access.

We wtorek 19 lipca 2011 r. w gostyńskim ratuszu podpisy pod umową złożyli Burmistrz Jerzy Kulak oraz Anna Kryszczyszyn, zastępca dyrektora zarządzającego spółki BNA.

Burmistrz stanął osobiście na czele roboczego zespołu zadaniowego, który będzie ściśle współpracował z konstruktorami dokumentu na wszystkich etapach jego budowy. W skład zespołu wchodzą również trzej radni: Tomasz Barton, przewodniczący samorządowej Komisji Rozwoju Gospodarczego i Promocji, Maciej Czajka i Michał Listwoń, członkowie tej komisji, oraz pracownicy Wydziału Promocji, którzy zajmują się zadaniami z zakresu promocji.

Harmonogram prac nad strategią przewiduje trzy fazy – analityczną, koncepcyjną i implementacyjną. W efekcie ma powstać dokument zawierający m.in.: pozycjonowanie marki Gostyń, określenie misji i celów strategicznych marki, a także ramowy plan działań promocyjnych do roku 2020. Istotnym elementem będzie zaplanowanie strategii komunikacji z ustaleniem kanałów i narzędzi komunikacyjnych oraz konkretnych działań.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gostyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto