We wtorek 19 lipca 2011 r. w gostyńskim ratuszu podpisy pod umową złożyli Burmistrz Jerzy Kulak oraz Anna Kryszczyszyn, zastępca dyrektora zarządzającego spółki BNA.
Burmistrz stanął osobiście na czele roboczego zespołu zadaniowego, który będzie ściśle współpracował z konstruktorami dokumentu na wszystkich etapach jego budowy. W skład zespołu wchodzą również trzej radni: Tomasz Barton, przewodniczący samorządowej Komisji Rozwoju Gospodarczego i Promocji, Maciej Czajka i Michał Listwoń, członkowie tej komisji, oraz pracownicy Wydziału Promocji, którzy zajmują się zadaniami z zakresu promocji.
Harmonogram prac nad strategią przewiduje trzy fazy – analityczną, koncepcyjną i implementacyjną. W efekcie ma powstać dokument zawierający m.in.: pozycjonowanie marki Gostyń, określenie misji i celów strategicznych marki, a także ramowy plan działań promocyjnych do roku 2020. Istotnym elementem będzie zaplanowanie strategii komunikacji z ustaleniem kanałów i narzędzi komunikacyjnych oraz konkretnych działań.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?