Osoby zainteresowane powinny legitymować się wyższym wykształceniem, przy czym preferowani są specjaliści w zakresie marketingu, public relations bądź nauk społecznych.
Do głównych zadań pracownika na tym stanowisku należeć będzie kreowanie pozytywnego wizerunku Gostynia, szeroko pojęta promocja marki Gostyń oraz koordynacja współpracy zagranicznej. Częste kontakty z obcokrajowcami wymagają znajomości języków obcych. Kandydaci powinni dobrze znać język angielski lub niemiecki. Umiejętność posługiwania się drugim językiem obcym (niemieckim, angielskim lub rosyjskim) będzie mile widziana.
Specyfiką pracy na tym stanowisku jest konieczność szybkiego reagowania na bieżące wydarzenia, a więc kreatywność i dyspozycyjność.
Na kandydata lub kandydatkę czeka ciekawa, atrakcyjna, odpowiedzialna praca, wymagająca zarówno samodzielności, jak i umiejętności pracy w zespole.
Oferty zawierające życiorys, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie, referencje, oświadczenie o niekaralności, a także wypełniony kwestionariusz personalny, należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, 63-800 Gostyń lub dostarczyć do sekretariatu w ratuszu, pokój nr 10 (I piętro).
Szczegółowe informacje znajdują się w pakiecie informacyjnym dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.224.1/images/video_restrictions/0.webp)
Szokująca oferta pracy. Warunkiem uczestnictwo w saunie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?