Burmistrz Gostynia ogłosił nabór na stanowisko urzędnicze ds. rozliczeń i informacji w Wydziale Finansowym. Osoby zainteresowane pracą mają czas na złożenie aplikacji do piątku 31 maja 2019 roku.
By zostać urzędnikiem w Referacie Dochodów Wydziału Finansowego trzeba spełnić przede wszystkim kryteria wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych. Dodatkowe wymogi stawiane przed kandydatami to: posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku ekonomicznym (ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie), znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw o samorządzie gminnym, rachunkowości, podatkach i opłatach lokalnych, podatku od towarów i usług, opłacie skarbowej oraz przepisów o udzielaniu pomocy publicznej.**Poszukiwana jest osoba komunikatywna, samodzielna, posiadająca umiejętności pracy w zespole.**
Do głównych zadań przypisanych do stanowiska ds. rozliczeń i informacji należy: prowadzenie prawidłowej ewidencji wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat podatku od nieruchomości od osób prawnych, podatku od środków transportowych, windykacja należności, wystawianie faktur VAT, sporządzanie plików JPK, prowadzenie zadań z zakresu pomocy publicznej.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze oraz wykaz niezbędnych dokumentów można znaleźć: tutaj
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?