MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Średnio 1,6 mln widzów przyciągało "Sanatorium miłości" nagrywane w Krynicy-Zdroju. To dobra reklama dla kurortu pod Górą Parkową

Joanna Mrozek
Joanna Mrozek
Krynica-Zdrój tłem "Sanatorium miłości". Średnia oglądalność odcinka to 1,6 mln
Krynica-Zdrój tłem "Sanatorium miłości". Średnia oglądalność odcinka to 1,6 mln TVP
Nowe Łazienki Mineralne w Krynicy-Zdroju, Stary Dom Zdrojowy, Hawana, wieża widokowa na Słotwinach, Góra Parkowa, centrum uzdrowiska zostały częściowo zaprezentowane w 6. sezonu "Sanatorium miłości". Wygląda na to, że emisja programu to bardzo dobra reklama dla kurortu pod Górą Parkową. Jest bardzo duże zainteresowanie obiektem sanatoryjnym, w którym mieszkali uczestnicy. Być może sezon wakacyjny pokaże, czy reklama faktycznie była skuteczna.

Spora oglądalność i dobra reklama dla uzdrowiska

Krynica-Zdrój otrzymała koleją szansę pokazania swoich walorów w telewizji. Wcześniej dużym sukcesem jak podkreślają władze uzdrowiska były igrzyska europejskie, potem mistrzostwa świata w snowboardzie. Transmisje z zawodów spowodowały, że o uzdrowisku pod Górą Parkową było głośno, teraz może być jeszcze lepiej, bo zainteresowanie po pierwszym odcinku było bardzo duże, ale jak przełożyło się to na oglądalność?

Według danych Nielsen Media szósty sezon „Sanatorium miłości ” emitowane na antenie TVP1 w niedziele o godz. 21.20, począwszy od 10 marca średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,66 mln widzów. Najwięcej widzów - 1,76 mln - zgromadził finałowy odcinek.

Widzowie w całej Polsce mogli podziwiać piękno uzdrowiska i poznawać jego atrakcje i walory. Partnerem programu była spółka Uzdrowisko Krynica-Żegiestów, która w Krynicy-Zdroju prowadzi najbardziej znane budynki sanatoryjne. Uczestnicy turnusu na czas nagrań, które odbyły się we wrześniu 2023r., przebywali w Nowych Łazienkach Mineralnych.

Jak wspominał nam wówczas Marcin Krzemiński, prezes Uzdrowisko Krynica Żegiestów bohaterowie 6. sezonu mieszkali w Nowych Łazienkach Mineralnych i korzystali z zabiegów.
- To fajna reklama dla uzdrowiska, która mamy nadzieję, przełoży się na większą oglądalność i jeszcze większą liczbę odwiedzających naszą piękną Krynicę - mówił jakiś czas temu były już prezes Uzdrowiska Krynica Żegiestów.

O darmowej reklamie dla kurortu mówił też Daniel Lisak, kierownik Krynickiej Organizacji Turystycznej. Według niego może przyczynić się do pozyskania nowych turystów i kuracjuszy.

Gorszy wynik niż w poprzedniej edycji

Piąta edycja "Sanatorium miłości" emitowanego przez TVP który został bardzo dobrze przyjęty przez widzów, a każdy sezon cieszy się wysoką oglądalnością. Miłosne perypetie seniorów ściągają przed telewizory odbiorców liczonych w milionach, jednak 6. sezon reality show "Sanatorium miłości" oglądało w TVP o 732 tys. widzów mniej niż piątą zimą 2023 roku.

Widzowie krytykowali zachowanie uczestników, którzy według nich zostali źle dobrani, byli kłótliwi, nie potrafili się razem bawić oraz poznawać, a winą za to obarczają osoby odpowiedzialne za casting.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Co robić gdy w samolocie zatyka nam uszy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowysacz.naszemiasto.pl Nasze Miasto